Eén keer in de maand biedt de zondagmiddag de mogelijkheid voor een gezellige en verrassende middag samen met je buurtgenoten! Geniet van een sfeervol moment, waarbij we wat eten en drinken. Natuurlijk is er fijne muziek en soms ook nog een leuke activiteit. Kom je ook?
- Wanneer: Elke eerste zondag van de maand (behalve in oktober en november, dan is het de eerste zaterdag)
- Zondag 5 juli, 2 augustus, 6 september en 6 december, van 14.00 tot 17.00 uur
- Zaterdag 3 oktober en 7 november, van 14.00 tot 17.00 uu
- Aanmelden: niet nodig, maar mag wel. Vol is vol. marcellejanssen@swoa.nl T:06-82587456
- Eigen bijdrage: € 5,- Betalen met Gelrepas mogelijk
- Locatie: De Beijer, Willem Beijerstraat 13, Arnhem
Wanneer?
-
Zondag 5 juli 2026
-
Zondag 2 augustus 2026
-
Zondag 6 september 2026
-
Zaterdag 3 oktober 2026
-
Zaterdag 7 november 2026
-
Zondag 6 december 2026