Vandaag organiseren we de jaarlijks terugkerende expositie in De Weldam van kunst, gemaakt door meerdere wijkbewoners, voor de wijkbewonersl Het is een wisselende expositie, met muziek van de Stadscompagnie. We organiseren dit samen met Waalstaete, Collectief Koppig en Rozet. De hele dag ben je welkom, maar de officiële opening is van 13.30 tot 15.30 uur. Het belooft een hele interessante dag te worden, onder het genot van een hapje en een drankje. Kom jij ook?
- Aanmelden: Niet nodig
- Wanneer: 26 juni: GAAT NIET DOOR VANWEGE DE HITTE
- Locatie: SWOA De Weldam, Middachtensingel 39, Arnhem